Nevíte si rady?

Napište nám

nebo volejte 481 653 152

Pro uchazeče

Analytik/analytička pro Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central

Město -
Druh Hlavní pracovní poměr

Jsme česká rodinná firma s více než 30letou tradicí a hledáme tvůrčího a komunikativního kolegu nebo kolegyni do našeho IT oddělení podnikových aplikací. Budeš se podílet na implementacích a rozvoji našich ERP, CRM, WMS a dalších systémů především na platformě Microsoft Dynamics NAV a 365 Business Central.

V čem nám můžeš konkrétně pomoci:

• analýza potřeb a procesů naší firmy a jednotlivých oddělení
• analýza potřeb našich zákazníků při využívání našich systémů (B2B/B2C portály a e-shopy, elektronická výměna dat)
• návrh řešení a příprava zadání pro rozvoj informačních systémů a optimalizaci procesů
• vyhodnocení a oponentura cenových nabídek od dodavatelů
• spolupráce na realizaci a testování nových řešení
• komunikace s dodavateli, řízení dodávek jejich prací
• odborné konzultace a podpora zaměstnancům a zákazníkům

Co od tebe očekáváme:

• praktickou zkušenost s implementací nebo rozvojem ERP, případně WMS
• dobrou znalost Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central včetně jejich databázové struktury
• dobře se orientovat v programovém kódu Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central
• znalost podnikových procesů, především obchodních a logistických
• znalost databázových systémů a SQL (tvorba dotazů)
• komunikační a prezentační dovednosti
• schopnost vést a řídit menší tým lidí
• chuť učit se nové věci – technologie se prostě vyvíjejí a my s nimi
• znalost AJ alespoň na základní úrovni (čtení a porozumění odborné dokumentaci)

Výhodou pro tebe může být:

• zkušenost s programováním v Microsoft Dynamics NAV nebo 365 Business Central
• zkušenost s programováním nebo tvorbou v Microsoft SharePoint nebo Microsoft Power BI
• znalost XML, EDI, integračních a internetových technologií
• znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni B1 a vyšší
• zkušenost s osobním řízením projektů

Co ti můžeme nabídnout:

• kariérní postup na vedoucího oddělení, případně IT manažera
• flexibilní pracovní dobu
• kombinaci práce v kanceláři s home office
• odborné vzdělávání, výuku angličtiny
• zaměstnanecké benefity: notebook, mobilní telefon, služební auto, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvky do benefitního systému Up (více www.upcz.cz), příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření, firemní společenské akce

Jak u nás můžeš pracovat:

• pracovní poměr na plný nebo částečný úvazek
• možná i spolupráce na IČ

Osobní údaje

Kontaktní údaje

Informace o zaměstnání